2012. július 18., szerda

Olvasói interjú Havas Jon szinkronhangjával


Havas Jon a Trónok harca sorozat egyik legkedveltebb karaktere. Magyar hangját Czető Roland kölcsönzi, akivel olvasónk készített interjút. Megmutatjuk nektek is!


A George R.R. Martin regényéből készült HBO-sorozat hatalmas rajongótáborra tett szert a világ minden táján. A sorozat magyar szinkronjának készítésébe is beleshettek már a rajongók, a szinkronstúdióban készült videóban megszólal Juhász Anna szinkronrendező, a színészek közül pedig Láng Balázs, Horváth Gergely, Bertalan Ágnes, László Zsolt és Molnár Ilona is. A Havas Jon magyar hangját kölcsönző Czető Roland pedig egyik kedves olvasónknak adott egy rövid interjút.


Olvastad A tűz és jég dala regényeket?


Nem, sajnos még nem olvastam őket, de tervezem!






Ki a kedvenc karaktered a sorozatból?


Nagyon szeretem Havas Jont, Sam-et (Samwell Tarly  - a szerk.) a maga ügyefogyottságával, és Daeneryst is. Ámulatba ejtő az az átalakulás, ahogy a fiatal lányból Khaleesi lett.


Mint szinkronhang, tudtál azonosulni a karakterrel?


Minden munkánál törekedni kell az azonosulásra, itt is igyekeztem.


Ha nem Havas Jont szinkronizáltad volna, akkor kihez lett volna kedved?


Bárkit nagyon szívesen csináltam volna, de azt hiszem, talán rá illett leginkább a hangom.






Hogyan viszonyulsz Havas Jon karakteréhez?


Szimpatikus, könnyen megszerethető karakter, alapvetően rokonszenves. Hűséges az apjához, de közben az Éjjeli Őrség esküje is köti. Nagy dolgokra hivatott.


Magáról a színészről, Kit Haringtonról mi a véleményed?


Jó színésznek tartom, bár más munkáját még nem láttam, de hiteles számomra, mint Havas Jon.


Mi a véleményed a sorozat egészéről?


A műfaj kedvelője vagyok, így azonnal elnyerte tetszésemet és felkeltette az érdeklődésemet a sorozat. A könyveket még nem olvastam, az még csak terv .






Ha kaphatnál egy olyan lehetőséged, hogy találkozhatnál a sorozatból bárkivel, ki lenne az, és mit kérdeznél tőle?


Nincs különösebb kedvenc, akivel találkoznék, de bárki is lenne az, biztosan lenne mit mesélnie.


Hogyan reagáltál, amikor megtudtad, hogy te kaptad Havas Jon szerepét?


Először nem is tudtam pontosan, hogy ki is ő, de amikor meséltek róla, és utánanéztem, rögtön felkeltette az érdeklődésemet.


Van kedvenc szinkron szereped?


Nincs egyetlen kedvencem. Sok film lopta be magát a szívembe.


Az interjút olvasónk, Bancsok Laura készítette. Ezúton is köszönjük Neki, hogy megosztotta velünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése